پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251349
تهاجم دشمن براي مقابله با نظام اسلامي يک تهاجم ترکيبي است
تاریخ انتشار : 1401/02/03 14:15:21
نمایش : 845
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در يادواره شهيد حشمت الله جهانبازي جنگ رسانه اي را يکي از وجوه مهم تهاجم ترکيبي دانست که مقابله با آن نيازمند جهاد تبيين است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به همت خواهران و برادران بسيجي شهر گوجان يادواره شهيد حشمت الله جهانبازي با حضور خانواده شهيد و مردم مومن و انقلابي در شهر گوجان برگزار شد.

عليرضا عربي، ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان با حضور در جمع مردم مومن و روزه دار شهر گوجان گفت: امروزه دشمن در مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي دست به جنگ ترکيبي زده است و اين جنگ ترکيبي ترجمان راهبرد فشار جامع و حدکثري دشمن است.
 
عربي گفت: تهاجم ترکيبي يعني يک تهاجم دسته جمعي در همه جهات. تهاجمي که در آن جنبه اقتصادي هست، جنبه سياسي هست، جنبه امنيتي هست، جنبه رسانه اي و فرهنگي و به عبارتي يک تهاجم در همه جهات لذا ما بايد از همه جهت تلاشمان را بيشتر کنيم.

وي بيان داشت: جنگ رسانه اي يکي از مهمترين وجوه اين جنگ ترکيبي است که دشمن در آن تلاش مي کند تا خدمات و پيشرفت هاي انقلاب و نظام را تخريب کند و يک جو نا اميدي و فلاکت را بر مردم وارد کرده و نهايتا آنچه که متعلق به خودش و به نفع خودش است را به عنوان دواي درد مردم به ملت ايران تلقين کند. لذا ما بايد مراقب باشيم و با روشنگري و تلاش در جهت نبيين ارزشها و گفتمان انقلاب و بيان خدمات و پيشرفتهاي انقلاب اين جنگ رسانه اي را خنثي و به يک فرصت براي وحدت و تعلق بيشستر مردم به نظام تبديل کنيم.
 
وي در پايان اظهار داشت: همانطور که در قرآن بيان شده است هرگز نبايد فکرکنيم که شهدا مرده اند در واقع اگر به حقيقت نگاه کنيم اين ما هستيم که چشممان به روي حقايق بسته شده و واقعيت را نمي توانيم ببينيم. شهدا زنده هستند و نزد خداي خويش روزي مي خورند. خداوند خريدار مومناني است که با مال و جانشان جهاد مي کنند و خود بهاي آن است.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html